sobota, 21 maja 2016

7. Produkty zdobyte na promocji -49% w Rossmannie


Etap 1 - Twarz
Na tej promocji zdecydowałam się na podkład, fluid i puder sypki


- BOURJOIS 123 Perfect Foundation Nr. 54 Beige, Podkład ujednolicający z 3 pigmentami korygującymi.
W moim Rossmannie nie było dostępnych testerów tego podkładu, więc mam nadzieje że dobrze go dobrałam. Dużo osób go polecało, dlatego się na niego zdecydowałam. 

- BIELENDA fluid matujący Nr. 2 Beżowy, Kupiłam go dla matowego wykończenia. Moja skóra w ciepłe dni mocno się świeci, więc może ten fluid trochę to złagodzi. 

- WIBO Fixing Powder pół transparentny puder matujący. Użyłam już go kilka razy i jestem zadowolona z tego produktu. Dobrze matuje skórę twarzy, utrzymuje się cały dzień. Na pewno jeszcze go kupie, nawet jak nie będzie promocji.


Etap 2 - OCZY i BRWI
W tym etapie zakupiłam 2 tusze do rzęs i jeden żel do brwi


- RIMMEL Wonderfull Wake Me UP, Ma wydłużać, pogrubiać i unosić rzęsy. Jeszcze go nie otworzyłam, wiec nie wiem czy dobrze się sprawdza.

- MAX FACTOR 2000 Calorie dramatic volume, Tusz ma za zadanie pogrubiać rzęsy. Również jeszcze go nie otworzyłam. 

- WIBO Eyebrow Stylist, Brązowy żel stylizujący do brwi, Moich brwi praktycznie nie widać, są bardzo jasne. Po użyciu tego żelu dobrze rzucają się w oczy. Nie mam problemu z jego aplikowaniem. Jak na razie nie narzekam na ten produkt.


Etap 3 - USTA i PAZNOKCIE
W tym etapie kupiłam tylko 4 pomadki. Kolory lakierów jak dla mnie nie były za ciekawe.


- CARMEX Nawilżający balsam do ust, Daje uczucie mrowienia ust, przy czym nawilża i chroni je przeciw spierzchnięciu oraz wysuszeniu

- NIVEA Soothe & Protect SPF 15, Pomadka nawilża usta. Wzbogacona jest o Hydra IQ i witaminę E. Przynosi ulgę spierzchniętym ustom.

- AA Sun Care, Pomadka z SPF 25. Ma chronić przed słońcem, suchym powietrzem, wiatrem oraz mrozem. Wzbogacona jest o olejek ze słodkich migdałów.

- VASELINE Lip Therapy Aloe Vera,  Regeneruje, zmiękcza i wygładza suchą skórę ust. 


I to tyle z moich zakupów w ROSSMANNIE ;)



4 komentarze:

  1. Daj znać, jak sprawdza się podkład z Bourjois :) Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię o tym podkładzie oddzielny post ;)

      Usuń
  2. Super są te promocje, ja zrobiłam lakiery do paznokci :)
    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty. Jestem wielką fanką kosmetyków z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń