sobota, 13 maja 2017

35. Projekt Denko #7


1. BIELENDA soczysta malina, masło do ciała 200 ml
RECENZJA 9/10


2. ARTEGO good society rich color conditioner 02, odżywka do włosów farbowanych, 200ml
Odżywkę dostałam od fryzjerki w moim mieście, czytałam że kosztuje około 30 zł. Po odżywce z salonu spodziewałam się super efektów, ale niestety nie doczekałam się ich. Faktem jest że moje włosy po niej były miękkie i lepiej się układały, ale nie utrzymały świeżo nałożonego koloru. Produkt jest dość wydajny, a przez gęstą konsystencję odżywka nie spływa z włosów. 7/10


3. CLEANHANDS, antybakteryjny żel do rąk z aloesem i prowitaminą B5, 30ml
Tego żelu używałam praktycznie codziennie i wszędzie, oczywiście nie zastępował mi wody. Po każdym zastosowaniu smarowałam dłonie również kremem do rąk, bo lekko wysuszał mi skórę. Opakowanie mieści się w dłoni i zamykane jest na klik. Dzięki przezroczystemu opakowaniu widać ile produktu jeszcze zostało. 8/10

4. JOANNA oleje świata, olejek do twarzy i ciała z olejem migdałowym, 100ml
Olejek był w przezroczystej butelce z wygodnym zamknięciem na klik. Nie przepadałam za jego zapachem, dla mnie był trochę męczący. Nie stosowałam olejku na twarz ze względu na zapach. Dałam się popisać mojemu mężowi, który mnie nim masował. 6/10


5. GARNIER fructis puren glanz, szampon do włosów matowych i bez połysku, 250ml
Szampon ma za zadanie neutralizować kamień z twardej wody i to też robi. Po umyciu tym produktem włosy nie plączą się, są lśniące. Zawsze lubiłam używać szamponów z tej serii Fructis, mają bardzo przyjemne zapachy. Ubolewam jednak nad kształtem butelki, mógłby być kwadratowy by postawić go odwrotnie aby wydostać cały produkt. 9/10


6. ISANA, kremowy żel pod prysznic z ekstratem z czarnej jagody, 200ml
Żel pachnie soczyście i przyjemnie, czuć zapach jagód. Niestety produkt był mało wydajny i słabo się pienił. Jednak uważam, że za 3zł to w miarę dobry kosmetyk. 7/10


7. WIBO, fixing powder, puder sypki utrwalający, 6ml
Puder kupiłam na promocji -49% w Rossmanie, czyli starczył mi na pół roku przy prawie codziennym stosowaniu. Produkt ładnie utrwala makijaż, nie wysuszając skóry twarzy. Dzięki fixerowi podkład nałożony wcześniej utrzymuje się dłużej. Opakowanie jest trwałe, nieduże i łatwo mieści się do kosmetyczki. 10/10

8. NIVEA creme, krem uniwersalny, 75ml
Tym kremem mój mąż smarował sobie całą twarz, ja tylko usta. Sprawdzał się świetnie o każdej porze roku. Krem powoli się wchłania, więc gdy posmaruje się nim całe ciało trzeba odczekać zanim założy się ubranie. 9/10


9. EMOLIUM, emulsja do ciała od 1 dnia życia, 200ml
RECENZJA 10/10


10. RIMMEL wonderfull wake me up, tusz do rzęs 11ml
Zakochałam się w jego ogórkowym zapachu. Maskara po jednej warstwie daje naturalne podkreślenie i rozczeszenie rzęs. Niestety jakiś czas temu w jakiś sposób  w środku wyłamał mi się zbieracz za dużej ilości tuszu, dlatego musiałam się go pozbyć. 8/10

11. LOVELY, eyeliner czarny, 4ml
To mój ulubiony produkt do rysowania kresek. Zrobienie płynnej kreski jest bardzo łatwe, dobrze się zmywa i nie pęka na powiece. Nigdy nie musiałam go poprawiać w ciągu dnia. 10/10

12. PODRÓBKA zapachu la vie est belle
Nie miałam okazji wąchać oryginalnego zapachu, dlatego nie mam porównania. Zapach nie był ciężki, a nawet słodki. Na ubraniach utrzymywał się cały dzień. 8/10  


13. ISANA young sweety, krem do rąk dla skóry suchej, 75ml
Krem nie robi cudów i według mnie brzydko pachnie. Jedyne co mi się w nim podobało to kolorowa szata graficzna i poręczna tubka. Ma rzadką konsystencję, lecz dzięki temu dobrze się wchłania. 7/10

14. AVON incandessence, dezodorant antyperspiracyjny w kulce, 50ml
Produkt ładnie pachniał i tylko trochę niwelował zapach potu. Oprócz tego nic nie robił, nie zapobiegał poceniu się, pozostawiał ślady na ubraniach i był mało wydajny. 4/10 


15. BEPANTHEN baby extra, maść ochronna, 30g
16. SUDOCREM, krem barierowo-ochronny dla dzieci i dorosłych z problemami
Tych dwóch kremów używałam smarując pupcie córki. Lepiej z nich sprawował się Bepanthen. Po posmarowaniu nim odparzeń po kilku dniach znikły. 10/10, 7/10


17. BALEA pfirsich & cocos, szampon do włosów suchych i zniszczonych
RECENZJA 7/10


18. SEPHORA avokado, regenerująca i odżywcza meseczka do twarzy
Maseczka odżywiła i nawilżyła moją suchą skórę twarzy. Zapach jest przyjemny dla nosa, nie drażniący. Jedyne do czego się przyczepię to cena, mogłaby być trochę niższa. 9/10

19. PROVAG, specjalistyczna emulsja do higieny intymnej do kobiet i dzieci, próbka
Emulsja jest bezbarwna i ma delikatny zapach. Jest delikatna dla wrażliwych okolic intymnych, a świeżość utrzymuje się dłuższy czas. 10/10

20. YVES ROCHER, sensitive vegetal 30ml
Krem ten stosuje zawsze na noc. Skóra twarzy jest fajnie nawilżona i gładka. Kupiłam już pełnowymiarowe opakowanie :) 9/10

21. BEBEAUY, płatki kosmetyczne
Płatki były chłonne, nie rozwarstwiały się i nie zostawiały waty na twarzy. 10/10

A wam co udało się zużyć w ostatnim miesiącu ?


13 komentarzy:

  1. Kilka produktów znam nawet :) Spore denko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spore denko! :) nie kojarzę tych produktów. Przymierzam się do zakupu Fixera Wibo, ale póki co, nie widzę go w drogeriach u siebie w mieście :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło do ciała od Bielendy mnie zainteresowało bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z tych produktów znam i naprawdę lubię :)
    Ciekawi mnie to masło do ciała z Bielendy ;)
    Świetne denko ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię twoje projekty denko, można dowiedzieć się o ciekawych kosmetykach 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te masło z Bielendy.Czeka w kolejce na testowanie :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, uwielbiam Bielendę 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,, dużo tego.
    Nivea oczywiście stosuję na codzień.
    Inne znam, lub o nich słyszałam.
    Lubię produkty Bielendy, więc może skuszę się na coś nowego :-)

    Pozdrawiam, Ania
    ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie został zużyty podkład Anew z szafirami od Avon😊 uwielbiam ich produkty, Ale antyperspirantow akurat nie używam, bo mi nie podchodzą🙄 uwielbiam krem z Nivea, mój numer jeden😊!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne jest pierwsze zdjęcie, dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię emolium :) Ale zaciekawiło mnie bardzo masło z Bielendy, pewnie pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Parę z wymienionych przez Ciebie produktów używałam i byłam z nich zadowolona :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń