czwartek, 16 lutego 2017

32. Lovely K*lips odcień neutral beauty / recenzja


Hej :) Dziś mam dla was recenzję produktu, który od razu po wejściu na półki mnie zainteresował. Jest to zestaw do wykonywania makijażu ust o Lovely - K*LIPS. U mnie w mieście w drogerii Rossmann było już ich bardzo mało. Cieszę się, że załapałam się jeszcze na odcień NEUTRAL BEAUTY, którego została już ostatnia sztuka. Teraz gdy czasem przyjdę do Rossmanna to w ogóle ich nie ma, a miałam chęć kupić jeszcze inny odcień. Długo zastanawiałam się jaki kolor kupić, ale Pani w sklepie poleciła mi właśnie ten.



W środku pudełka znajdziemy matową pomadkę i kredkę, również matową. Konsystencja pomadki jest lekko kremowa przez co dobrze rozprowadza się ją na ustach i szybko na nich wysycha. Niestety mi odrobinę wysuszyła usta, ale nie płaczę jakoś z tego powodu. Pigmentacja jest bardzo dobra i u mnie utrzymuje się około 5 godzin. Taka trwałość pomadki za 20 złotych bardzo mnie satysfakcjonuje. Natomiast konsystencja kredki nie jest ani za twarda, ani za miękka i to bardzo mi się spodobało. Można dobrze i łatwo obrysować nią usta. Odcień pomadki nadaje się na codzienne wyjścia i podobno prawie każdemu pasuje.



11 komentarzy:

  1. Poluję na nią. Nie wiem jedynie jaki odcień kupić jako pierwszy. :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem z tymi pomadkami. Nidy nie mogę na nie trafić :(
    pięknie wygląda na ustach :) i faktycznie jest dość trwała ;)
    pozdrawiam
    (jeśli możesz, poklikaj proszę w moim ostatnim poście. Bardzo mi zależy<3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie udało mi się na nie natrafić ;( Ale jutr wybieram się do Rossmanna, może w końcu uda mi się dorwać choć jedną :) A co do koloru boski :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę)kupic tą pomadke.Niestety u mnie w Rossmannie jej nie sprzedają: (

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor pomadki. Od jakiegoś czasu chciałabym ją kupić, ale nie mogę jej upatrzeć. Może jak będę miała trochę wolnego czasu to w centrum gdzieś ją znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zbyt subtelny kolor :) ale czaje się na te kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pomadki są bardzo ładne, niebawem i ja zostanę posiadaczką jakiejś :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w Rossmannie w ogóle nie widziałam tego zestawu. Piękny kolorek, mam podobny z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pamiętam jak sama długo szukałam tej pomadaki, u mnie praktycznie zawsze są przynajmniej teraz. Mam ten sam kolor i na początku nie byłam do niego przekonana, ale teraz jest na + :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Na moim blogu trwa małe rozdanie, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń